«УНІВЕРСУМ - ВІННИЦЯ»   видавництво Вінницького національного технічного університету
 
Завантажуються роздiли меню ...

Автор Мороз О. М.

Розгянуто основні напрямки моделювання маркетингової діяльності і сільскогосподарських підприємств.

Наведено шляхи формування товарної, цінової, збутової політики підприємства; методи розробки комплексу маркетингу. Запропоновані методики розрахунку бізне-планів та напрямки автоматизаціїінформаційних технологій в маркетингу.

Монографія розрахована на наукових працівників, аспірантів, магістрантів, студентів старших курсів економічних спеціальностей аграрних вузів.

УДК 631.1.027.001.57 Л63       ISBN 966-641-138-5

Змiст


Завантажуються роздiли меню ...

Видавництво
Вінницького національного технічного університету
З січня 2017 року працює
Новий сайт видавництва ВНТУ press.vntu.edu.ua.
Як тільки на новий сайт буде перенесено звідси весь контент,
цей сайт буде закритий.