«УНІВЕРСУМ - ВІННИЦЯ»   видавництво Вінницького національного технічного університету
 
Завантажуються роздiли меню ...

Автор Пітик О. В.

Розглянуто теоретико-методологічні і основ и маркетингової діяльності відносно виробницт ва соняшнику сільськогосподарськими підприємствами Вінницької області. Виявлено і проранжовано основні фактори, які впливають на формування ринку соняшнику. Наведено методику аналізу тенденцій зміни обсягу виробництва, реалізації й урожайності соняшнику, на основі якої побудовано прогноз показників на 2010-2015 рр.

Рекомендовано викладачам, науковцям, спеціалістам сільського господарства, аспірантам, магістрам, студентам та всім, кого цікавить питання маркетингу в аграрному секторі, зокрема при виробництві соняшнику.

УДК 338.43       ББК 65.290-2 П35       ISBN 978-966-641-448-2

Змiст

Переглянути фрагмент книги (PDF 0.55 M)  

  Ціна 26 грн. 11 коп.

Розгянуто основні напрямки моделювання маркетингової діяльності і сільскогосподарських підприємств.

Наведено шляхи формування товарної, цінової, збутової політики підприємства; методи розробки комплексу маркетингу. Запропоновані методики розрахунку бізне-планів та напрямки автоматизаціїінформаційних технологій в маркетингу.

Монографія розрахована на наукових працівників, аспірантів, магістрантів, студентів старших курсів економічних спеціальностей аграрних вузів.

УДК 631.1.027.001.57 Л63       ISBN 966-641-138-5

Змiст


Завантажуються роздiли меню ...

Видавництво
Вінницького національного технічного університету
З січня 2017 року працює
Новий сайт видавництва ВНТУ press.vntu.edu.ua.
Як тільки на новий сайт буде перенесено звідси весь контент,
цей сайт буде закритий.