«УНІВЕРСУМ - ВІННИЦЯ»   видавництво Вінницького національного технічного університету
 
Завантажуються роздiли меню ...

Автор Пашенко О. В.

Монографія присвячена проблемі становлення і розвитку брендингу - процесу комплексного управління торговою маркою, товаром і підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємовідносин з споживачем. У монографії викладено історію появи і розвитку товарних знаків, проаналізовано види та функції товарних знаків. Наведені основні стратегії використання торгових марок і підходи присвоєння марочних назв. Коротко викладені питання правового захисту.

Значне місце в монографії приділяється основам позиціонування бренду, питанням сприйняття товарних знаків і факторів, які його визначають. Наводяться методи розрахунку вартості бренду. Запропонована концепція єдиного стратегічного підходу до бренду.

Монографія може бути рекомендована студентам, аспірантам, науковцям, менеджерам, які зайняті просуванням товарів і послуг на ринок.

УДК 339.166.5:347.772       ББК 65.9(2)421       ISBN 966-641-061-3

Змiст


Завантажуються роздiли меню ...

Видавництво
Вінницького національного технічного університету
З січня 2017 року працює
Новий сайт видавництва ВНТУ press.vntu.edu.ua.
Як тільки на новий сайт буде перенесено звідси весь контент,
цей сайт буде закритий.