«УНІВЕРСУМ - ВІННИЦЯ»   видавництво Вінницького національного технічного університету
 
Завантажуються роздiли меню ...

Автор Ребедайло В. М.

В монографії розглядаються питання впливу параметрів шини, кутів встановлення керованих коліс на роботу сил тертя в плямі її контакту з опорною поверхнею, та на тягово-швидкісні властивості і паливну економічність автомобіля. Запропоновано новий підхід в розробленні математичної моделі для визначення роботи сили тертя в контакті шини з опорною поверхнею, визначено фактори, що найсуттєвіше впливають на роботу цієї сили. Визначено оптимальні значення кутів установлення керованих коліс, що відповідають мінімальній роботі тертя, максимальному вибігу і мінімальній витраті пального автомобілем.

УДК 629.3.027+625.032.86       ББК 39.33.34 Б61       ISBN 978-966-641-548-9

Змiст

Переглянути фрагмент книги (PDF 0.33 M)  

  Ціна 34 грн. 90 коп.

В монографії розглядаються питання інтелектуальної технології ідентифікації коефіцієнта зчеплення при проведенні автотехнічних експертиз дорожньо-транспортних пригод. Запропонований метод дає змогу визначати більш точно, ніж наявні методи, коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля, обладнаного антиблокувальною системою, з дорожнім покриттям на основі інформації протоколу ДТП, без використання спеціального обладнання або проведення дорожніх випробувань.

Монографія розрахована на науковців, які займаються проблемами удосконалення та розвитку методів автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод, а також викладачів, аспірантів та студентів транспортних спеціальностей.

УДК 629.1:519.8:656.1       ББК 39.33—08 І73       ISBN 978-966-641-424-6

Змiст

Переглянути фрагмент книги (PDF 0.61 M)  

  Ціна 19 грн. 38 коп.

Розглянуті експлуатаційні гальмові властивості автомобілів в дорожніх умовах при проведенні автотехнічних експертиз ДТП, моделі оцінки коефіцієнта зчеплення автомобіля з дорогою та оцінки траєкторії руху автомобіля при гальмуванні. Розроблено експертно-моделюючу систему “Автоексперт” для автоматизації найбільш трудомістких процедур прогнозування поведінки автомобіля при гальмуванні, в умовах неточності вихідних даних.

Монографія розрахована на науковців, спеціалістів з автотехнічної експертизи ДТП, викладачів, аспірантів та студентів транспортних спеціальностей.

УДК 629.1:519.8:656.1       ББК 39.33-01 К 31       ISBN 978-966-641-364-5

Змiст

Переглянути фрагмент книги (PDF 0.46 M)  


Завантажуються роздiли меню ...

Видавництво
Вінницького національного технічного університету
З січня 2017 року працює
Новий сайт видавництва ВНТУ press.vntu.edu.ua.
Як тільки на новий сайт буде перенесено звідси весь контент,
цей сайт буде закритий.